Gutten og Stjerna

2012

28. mars til 1. april 
Sandvika Barne- og Ungdomsteater framfører den vakre familiemusikalen «Gutten og Stjerna» av Barbro Lindgren. Gutten Pepe og hesten Stjerna blir begge født på et sirkus en mørk natt og får hver sine stjerner tent opp for seg på himmelen. De to blir snart bestevenner – og det viser seg at Stjerna kan snakke! Men det blir vanskelig for de to vennene når den slemme sirkusdirektøren finner ut at hesten skal slaktes fordi hun ikke er god nok for sirkuset.

Stykket handler om sterkt vennskap og om å ikke gi opp!

Passer for alle barn fra tre år og oppover og alle som er et barn i hjertet!